TerugHet fundament van de database
TeleBusinessBase is de enige organisatie die nagenoeg de volledige contact- en callcenterbranche in kaart heeft gebracht. Daardoor hebben abonnees van TeleBusinessBase toegang tot contactdata van bijna alle in de branche actieve partijen.
TeleBusinessBase is een initiatief van SLIM B.V. (Sweet Lake Intelligence Marketing) en is de enige aanbieder van deze unieke en up-to-date-bestanden. TeleBusinessBase heeft databestanden uit het netwerk van Reinier Speets (oprichter PerfectCall, nu Teleperformance) samengevoegd en vervolgens verrijkt in samenwerking met brancheverenigingen zoals BTG (Bedrijfstelecom Grootgebruikers), OPTA (Onafhankelijke Post en Telecom Autoriteit), Callcenterstartpagina.nl en Callcenter Plaza. Ook door TCCM (Top Callcenter Managers), WGCC leden (Werkgeversvereniging Callcenters) en CCMA (Callcenter Managers Association) verspreide data zijn bewerkt en toegevoegd.
Vervolgens heeft TeleBusinessBase alle verzamelde records nagebeld, gecontroleerd en geactualiseerd. Omdat de contact- en callcenterbranche een dynamische sector is wordt de database constant gemuteerd, verrijkt en uiteraard nagebeld. Drie maal per jaar wordt de gehele database telefonisch geverifieerd.
Kleine lettersLet op, het abonnement is geen bedrijfsabonnement dat door alle medewerkers kan worden gebruikt. Het password is strikt persoonsgebonden en mag alleen door de twee gemachtigde personen uit het bedrijf worden gebruikt. Lees verder...Kleine lettersKwaliteit gegarandeerdEen professioneel team verzorgt de dagelijkse update van TeleBusinessBase. Alle bounces op post- en e-mailings worden direct verwerkt. Alle mutaties worden direct ingevoerd. Hierdoor is de kwaliteit van de data absoluut gegarandeerd. Lees verder...Kwaliteit gegarandeerdTeleBusinessbase AbonnementVanaf 10 mei 2004 is het mogelijk een abonnement te nemen op de TeleBusinessBase. Lees verder...AbonnementUniek & SpecifiekTeleBusinessBase bevat actuele contactgegevens van Inhouse Callcenters, Helpdesks, Servicecenters, Facilitaire Callcenters en toeleveranciers zoals trainingsinstituten, uitzendbureaus, CRM- en hardware platformleveranciers. Lees verder...Uniek & Specifiek
Terug
|